Tedavi Yöntemleri

Exotherme Silgi Lazer ile Acısız, Ağrısız , Ameliyatsız Varis Tedavisi

vr4.PNG

Exotherme Silgi Lazer  nasıl çalışır?

Exotherme Silgi Lazer, kamera ile  damarı 10 kat büyüterek ekrana yansıtır. Özel atım teknolojisi ve  başlığındaki soğutma sistemi ile acısız, kalıcı ve güvenli bir tedavi sunar. Lazer enerjisi ile ortaya çıkan ısı damarı tedavi eder.

Exotherme Silgi Lazer ile hangi tedaviler yapılır?

En fazla 2mm. çapa kadar olan kırmızı, mavi kılcal damarlar, örümcek damarlar, yüzdeki ve vücuttaki telenjiektazi  (Derinin yüzeyinde oluşan küçük, kırık veya genişleyen kan damarlarının görünmesi hali) ve rozasea’lar ( gül hastalığı) , hemanjiyomlar ( damar Tümörü)  ve yüzeysel kılcal varislere kesin tedavi imkanı verir.

Uygulama nasıl yapılıyor?

• Uygulama yapılacak yere jel sürülür.

• Cihazın kafası bölgeye koyulur.

• Başlıktaki kamera, damarları 10 kat büyütüp, ekrana yansıtılır.

• Doktor, damarların üzerine lazer atışı yaparak, damarları tedavi eder.

• İşlem sırasında  ekranda damarların silindiğini görülür.

Uygulama ağrılı mıdır?

Cihazda bulunan  özel soğutma sistemi  sayesinde  hasta acı hissetmez

Tedavi için kaç seans gerekir?

Damarın yapısına göre bazen tek seansta bazen de 2-3 seansta kalıcı sonuca ulaşılır.

Seans aralıkları nedir ve kalıcı sonuçlar ne zaman gözlemlenir ?

Tedaviden hemen sonra damarlar kaybolmaktadır. Damara göre kalıcı sonuçlar uygulamadan 4 ile 6 ortaya çıkar. İki seans arası 4 ile 6 haftadır.

Uygulama güvenli midir?

Exotherme Silgi Lazer, Amerikan Sağlık Örgütü FDA tarafından onaylıdır. Çevre dokulara zarar vermeden, damarları  patlatmadan tedavi sağlar. İşlem sonrası yanıklar ve istenmeyen izler olmaz.

Yan etkileri nedir?

Herhangi bir yan etki yoktur. Tedavi sonrası günlük hayata hemen dönülür. Tedavi sonrasında hafif kızarıklık oluşabilir. Uygulama yapılan bölgeye 3-4 gün krem sürülüp, güneşten korumak gerekir.

Tedavi kalıcı mıdır?

Tedavi kalıcıdır. Kalıcı sonuç için tedavinin yarım bırakılmaması gerekir.

Diğer tekniklerden ne gibi farklılıkları ve üstünlükleri vardır?

Silgi Lazer ile lazer, enerjiyi ısıya dönüştürüp, damarı yakarak tedavi eder. Diğer sistemlerde ışın cilde temas ettirmeden atılır. Kamera olmadan yapılan bu tedavide atılan lazer ışını dokuyu yakarak geçer ve çevre dokulara da zarar verebilir. Bu ağrılı tedavi  olmasına sebep olur. İşlem sonrasında yanık ve buna bağlı izler (purpura) oluşabilir. Geleneksel lazer enerjisi ile yüksek ışın verildiğinde hasta yanmakta, düşük ışın verildiğinde ise  sonuç alınamamaktadır. Ayrıca  olan damarlar tekrar geri gelmektedir. Exotherme Silgi Lazer ile çevre dokuya zarar vermeden, damarı patlatmadan tam hedef tedavi edilmektedir. Acısız, ağrısız, ameliyatsız yapılan tedavi sonrası cilt korunur yara yanık oluşmaz.

Neden silgi lazer?

Doktor ve hasta tedavi sırasında canlı olarak damarların silindiğini gördüğünden adına silgi lazer denilmektedir.